מדיניות החזרות ואחריות

אחריות כל המוצרים החשמליים הינה לשנה מיום הרכישה.

יש להציג הוכחת רכישה ומספר סידורי של המוצר בכדי לממש אחריות.

 

 לא מתקבלות החזרות של מוצר שאינו תקול למעט החזרות העומדות בתנאי החוק להגנת הצרכן

(14 יום אריזה שלא נפתחה).

מימוש אחריות מוצר תקול , יש לפנות לכתובת השרות שלנו :service@dafnihair.com

שנמצאת במדריכי המשתמש בכל אחד מהמוצרים שלנו .

או לטלפון: 050-9888224.

טיפול במוצר תקול שאינו במסגרת האחריות ניתן לבצע דרכנו בתשלום שכולל תיקון והארכת תקופת האחריות . 

*תקנון התנסות - במידה והלקוחה מעונינית להחזיר את המברשת על מנת לקבל זיכוי עבורה , יש צורך לשלוח את המברשת למשרדנו בזרחין 10 רעננה, לאחר קבלת המברשת נפעל לביצוע זיכוי בהתאם לתנאי הרכישה.